Brend Rešenja

Reklamna platforma Etarget pruža mogućnost internet oglašavanja i napravljena je i optimizovana za efikasno ostvarivanje ciljeva u podizanju svesti o brendu i njegovim atributima. Glavne prednosti platforme su:
  • Automatizovana kupovina reklamnog prostora na svim većim sajtovima
  • Ciljanje publike koristeći podatke o korisnicima Interneta, njihovom ponašanju na Internetu i korišćenje statističkih podataka iz „stvarnog sveta“ i njihovo korišćenje u online okruženju
  • Kontrola frekvencije za optimalnu intervenciju kako bi se došlo do unapred određenih ciljeva
  • Sofisticirani izbor upotrebljenog medijskog prostora na kome može da se prikaže Vaš oglas uzima u obzir vidljivost, visok kvalitet i relevantni sadržaj koji pokreće interesovanje posetilaca
  • Merenje rezultata kampanje uzima u obzir domašaj publike i uticaj kampanje. Rezultati su predstavljeni u formi procentualnog povećanja svesti o brendu ili njegovim drugim relevantnim atributima

Kakve reklamne ciljeve ostvarujete

Osnova kampanje, sa namerom da izgradi brend, je da isporuči reklamne poruke sadržane u baneru. Cilj takve kampanje nije da poveća saobraćaj na sajtu oglašivača (klik), već da utiče na posetioce prikazanim banerom. Najčešći ciljevi kampanje:
  • Povećanje prepoznavanja vrednosti proizvoda
  • Upoznavanje sa cenama
  • Upoznavanje sa ključnim koristima od proizvoda
  • Povećanje preferencija kupovine
 

Koja sredstva koristiti

Ključ uspeha kampanje je planiranje kampanje i postavljanje realnih očekivanja od postavljenog budžeta. Svaka kampanja je različita, generalno, ali ipak bi trebalo da uključuje posvećenost (I) selekciji željenih sajtova, (II) ciljanju prave publike korišćenjem kolačića (III), ciljanju područja na sajtu tako da odgovara prirodi proizvoda i retargetiranje dela publike na koju je uticala poseta sajta izdavača. Tačan izgled kampanje će pripremiti naši specijalisti.

Kako reklamnu kampanju oceniti

Kampanje fokusirane na povećanje svesti o brendu ili fokusirane na sveukupno povećanje profita (ne samo online) mogu biti merene samo upitnicima. Našom jedinstvenom metodom možete doći do tačne informacije o uticaju Vaše kampanje, a Etarget pruža statistiku za merenje kampanje čak i ako klijent ima drugih aktivnih offline ili online kampanja.

Studija slučaja

Preuzmite studiju slučaja ovde.


Da li ste spremni za svoju reklamu?

Kontaktirajte naše odeljenje prodaje

Tel: +381 113 288 952

  


Kontakt

ETARGET DOO Dimitrija Tucovića 74/7 11120 Beograd-Zvezdara MB: 20303727 PIB: 105053141

prodaja@etarget.rs

+381 11/32-88-952