BUDŽET

 

Pročitajte par saveta kako da uštedite na online reklami. Posavetovaćemo Vas kako da odaberete pravu sumu za investiranje u oglašavanje.

Budžet Vaše kampanje je ključan. Definiše veličinu publike kojoj će se prikazati Vaša reklama, a zatim koliko se uvećava Vaša prodaja.

 

Koliko ću trošiti nedeljno?

Pri postavljanju Vašeg budžeta najbolje je bazirati se na to do koliko se potencijalnih klijenata može dosegnuti online.

Računajte na to da po pravilu na 10 hiljada dosegnutih potencijalnih klijenata dobijate prosečno 100 posetilaca na Vašem sajtu koji su zainteresovani za Vaš proizvod. Za te posetioce platićete okvirno 1250 din.

 

Postavite budžet na osnovu sledećih faktora:

-          Do koliko Vaših potencijalnih klijenata možete svojom reklamom dosegnuti online

-          Koliko klijenata će Vaša reklama stimulisati da kupi Vaš proizvod

-          Koliko zarađujete na jednom kupcu

 

Ukoliko nemate iskustva sa Etargetom, izaberite manji budžet za Vašu kampanju. Suma od 5000 din je dovoljno visoka da Vam dovede nove posetioce na sajt i time poveća prodaju.

Nakon aktivacije kampanje isprobajte razna podešavanja i vidite kada Vam Vaša kampanja pruža najviše.

Ukoliko imate iskustva sa Etargetom, postepeno uvećavajte svoj budžet dok Vam oglas ne donese najveći povraćaj.

Merite koliko Vam posetilaca Vaša online reklama donosi i testirajte svoj optimalni budžet koji Vam donosi najveći profit.

  Koju cenu za klik trebam postaviti?

  

U online medijskom prostoru nećete se oglašavati samo Vi. Zato čim postavite višu cenu za klik, bićete u prednosti nad Vašom konkurencijom.

 

Pri određivanju cene za klik držite se sledećih preporuka:

Usko ciljane kampanje:

Pri uskom ciljanju postavite veću cenu za klik nego u kampanji sa širokim ciljanjem. Razlog je potencijalno veći broj oglašivača na manjem prostoru (jer je to samo jedan deo ukupnog broja sajtova u ETARGET mreži). Postavljanjem veće cene klika kupujete veći deo online medijskog prostora.

Pri korišćenju usko ciljanjih kampanja (kao što su sport, ekonomija, nekretnine, ciljanje pomoću ključnih reči i dr.) preporučujemo Vam postavljanje cene za klik od 8,5 din, pa naviše. Opet, imajte na umu da veći doseg Vaše kampanje zahteva veću cenu za klik.

 

Široko ciljane kampanje (Šire ciljanje):

Kod šire ciljane kampanje ne postavljajte cenu nižu od 5,5 din.

Kada je potrebno da steknete veliki broj poseta na Vašem sajtu (na primer preko 7000 poseta nedeljno), ne postavljajte cenu za klik nižu od 8,5 din. U suprotnom ne dobijate željeni broj poseta na Vašem sajtu u željenom vremenu.

 

Optimizacija!!!

Za vreme Vaše kampanje testirajte kako reklama utiče na Vašu prodaju. Jedino tako ćete znati da je Vaša kampanja postavljena da maksimizira rezultate Vaše prodaje.

Za dalje informacije ili pomoć sa optimizacijom slobodno nas kontaktirajte.

Kako znam da će mi se isplatiti?

Važno je meriti Vašu kampanju. Jedino merenjem možete otkriti u kojoj meri je kampanja uvećala prodaju i da li se isplati investirati u Vašu reklamu.

 

Fokusirajte se na sledeće parametre:

 

1.       Ukupne rezultate prodaje:

o   Uporedite performanse prodaje u periodu pre i tokom Vaše kampanje.

 

2.       Brze konverzije – na primer rezultati prodaje pogođeni Vašom kampanjom (Online prodaja)

o   Merite koliko je posetilaca Vašeg sajta, koji su ga posetili preko online oglašavanja, kupilo Vaš proizvod ili uslugu.

 

3.       Prodajni rezultati pogođeni Vašom kampanjom (Offline prodaja)

o   Ukoliko Vaše proizvode ne prodajete putem e-trgovine, pitajte Vaše kupce usmeno ili putem upitnika. Pitajte kako su saznali za Vaš proizvod ili uslugu i na osnovu čega su kupili kod Vas.

 

4.       Posetioci Vašeg sajta:

o   Neposredni porast prodajnih rezultata nije jedini pokazatelj uspešnosti kampanje. Pogledajte takođe koliko ljudi posećuje Vaš sajt i uporedite to sa posetom pre kampanje.

o   Pogledajte broj posećenih stranica na Vašem sajtu i ukupno vreme provedeno na njima. Buduće kupovne odluke počinju sa tim da se posetioci Vašeg sajta na njemu zadržavaju i pretražuju njegov sadržaj.

 

5.       Procena

o   Uporedite svoje trenutne prodajne rezultate sa rezultatima pre kampanje. Izračunajte povećanje prodaje i uporedite ga sa ukupnim iznosom budžeta za Vašu reklamnu kampanju.

o   Imajte na umu i da će Vaša kampanja da utiče i na ljude koji su posetili Vaš sajt sa koga su otišli bez kupovine. Kupovina se može dovršiti za par dana ili nedelja. Stoga, zapamtite da se Vaša reklama može prikazivati još neko vreme nakon toga.

 

Konstantno optimizujte!!!

o   Na osnovu gore navedenih kriterijuma za merenje kampanje, promenite njene postavke tako da donesu bolje rezultate. U ovom slučaju, znaćete kako da podesite cenu po kliku, ciljanje, varijacije teksta oglasa i slike.

o   Izmerene rezultate ponovno preispitajte i poboljšajte podešavanje parametara Vaše PPC kampanje. Što se tiče cene, zapamtite da nisko postavljena cena po kliku može biti jedan od faktora koji utiču da se Vaši PPC oglasi ne pojavljuju na dovoljno velikom online medijskom prostoru. Takođe, cena utiče na kvalitet stranice na kojoj će se Vaš oglas prikazati. Što kvalitetniji sajt prikaže Vaš oglas, to imate veću verovatnoću da probudite pravi interes kupovine Vašeg proizvoda (drugim rečima, smanjujete cenu po akciji „CPA“).

Više o budžetu saznajte OVDE.

 

Ukoliko imate dodatnih pitanja slobodno nas kontaktirajte.

        

Tel: +381 113 288 952

E-mail: prodaja@etarget.rs


Kontakt

ETARGET DOO Dimitrija Tucovića 74/7 11120 Beograd-Zvezdara MB: 20303727 PIB: 105053141

prodaja@etarget.rs

+381 11/32-88-952