Opšti trgovački uslovi programa ETARGET

1. Uvodne odredbe

  1. Ovi Opšti trgovački uslovi (u daljem tekstu "OTU") sačinjavaju neodvojiv deo ugovora između učesnika (kako je definisan niže) i kompanije ETARGET MEDIA LLP, sa sedištem: 2nd Floor, 9 Chapel Place, London EC2A 3DQ, United Kingdom, registarski broj OC397791, (u daljem tekstu "ETARGET MEDIA") kojima se regulišu uslovi sudelovanja u programu ETARGET (u daljem tekstu "program") i utvrđuju uzajamna prava i obaveze učesnika i ETARGET MEDIA pri sudelovanju u programu.

  2. ETARGET MEDIA je operator programa koji trećim licima omogućuje unošenje reklame na internet stranice tih osoba, kao i njihovo objavljivanje posredstvom partnerskih internet stranica (u daljem tekstu "program ETARGET"). ETARGET MEDIA za operatore programa osigurava kupovinu medijskog prostora za postavljanje reklame oglašivača ETARGET (kao što je to definisano u daljem tekstu), a koji je ovlašćen da zaključi ovaj ugovor i ispunjava u njemu navedene obveze.

  3. Opis programa i pravila njegovog funkcionisanja (u daljem tekstu "pravila") naveden je u delovima 3. i 4., odnosno u nekom sličnom delu na www.etarget.rs ili na drugoj adresi, koju ETARGET MEDIA i/ili operator programa mogu navesti.

  4. Učesnik je svaki vlasnik ili operator (fizička ili pravna osoba) (u daljem tekstu "učesnik") internet stranice (u daljem tekstu "stranica učesnika"), koji će se registrovati na internet stranici www.etarget.rs (u daljem tekstu "stranica ETARGET"), kojom upravlja operator programa, u svrhu sudelovanja u programu ETARGET. Temeljem ugovora između ETARGET MEDIA i korisnika (uključujući ugovorna utanačenja s operatorom programa) učesnik će na svojim korisničkim stranicama učesnika ETARGET MEDIA (prema ugovornim uslovima) prikazivati reklamu oglašivača ETARGET za operatore programa, zajedno s vlastitom reklamom ETARGET MEDIA ili vlastitom reklamom operatora programa, i ETARGET MEDIA je, u skladu sa ugovornim uslovima, obavezan učesniku platiti naknadu za te usluge.

  5. Ovi OTU (uključujući sve dokumente navedene u njima) sačinjavaju neodvojiv deo ugovora o uslovima sudelovanja u programu ETARGET MEDIA sa učesnikom ili drugom osobom (u daljem tekstu "ugovor"). Sklapanje ugovora je uslovljavao saglasnošću s OTU. Svojom registracijom na stranici ETARGET učesnik daje svoju saglasnost s poštovanjem OTU, uključujući pravila i potvrđuje da je s njima dosledno upoznat, razume njihov sadržaj i da je s njima saglasan bez ikakvih ograđivanja. Pozivi u ovim OTU znače poziv na OTU, uključujući pravila, ako nije navedeno ili ako ne proizilazi drugačije.

2. Registracija, sklapanje ugovora

  1. Ako iz okolnosti ne proizlazi drugačije, ugovor se sklapa slanjem predloga za njegovo sklapanje od strane učesnika i prihvatanjem tog predloga od strane ETARGET MEDIA. Do predstavljanja predloga dolazi na stranici ETARGET MEDIA, koji je u obliku registracijskog formulara na stanici ETARGET u delu "Registracija", u koji je učesnik dužan uneti tačne, aktualne, istinite i potpune informacije i staviti svoj potpis u pripadajući deo registracijskog formulara - "Registracije" (u obliku jednostavnog elektroničkog potpisa, koji odgovara celom imenu učesnika - fizičke osobe ili ovlašćenog zastupnika učesnika - pravne osobe, i eventualno i odabranom imenu za prijavljivanje (login) i lozinki, te posredstvom potvrđivanja registracijskih podataka (kliktanjem u pripadajućem delu registracijskog formulara "Registracija") poslati zahtev ETARGET MEDIA.

  2. ETARGET MEDIA, posle provere registracije, učesnika informiše elektronskom poštom o njegovoj registraciji i njenom prijemu, s time što ta registracija sadrži potpis ETARGET MEDIA (u obliku jednostavnog elektronskog potpisa, koji odgovara kompaniji ETARGET MEDIA, kao i celom imenu ovlaćtenog zastupnika ETARGET MEDIA); ugovor se sklapa urednom registracijom učesnika i njegovim primanjem od strane ETARGET MEDIA u skladu sa ovim Opštim trgovačkim uslovima.

  3. Učesnik je dužan održavati i ažurirati podatke pružene ETARGET MEDIA , a na zahtev dostaviti ETARGET SE nedostajuće podatke potrebne za registraciju (ili njenu proveru), odnosno za ispostavljanje računa. ETARGET MEDIA je ovlašćen (direktno ili posredstvom operatora programa) u bilo koje vreme završiti sudelovanje učesnika u programu ETARGET ako podaci dostavljeni od strane učesnika ne odgovaraju navedenim uslovima za registraciju, npr. kada traženi podaci nisu uredno popunjeni, odnosno ako su isti neistiniti..

3. Stranice učesnika

  1. Svoju registraciju na stranici ETARGET učesnik izjavljuje i garantuje da je isključivi operator svih stranica učesnika i prodavac reklamne površine na svim stranicama, kao i da je ovlašćen s ETARGET MEDIA sklopiti pripadajući ugovor o sudelovanja u programu ETARGET.

  2. Nakon sklapanja ugovora, učesnik je obavezan uneti na stranice učesnika reklamni ili pretražni kod ETARGET, koji će omogućiti prikazivanje reklame oglašivača ili vlastite reklame operatora programa, (kao što je to definisano u daljem tekstu), i to na jedan od načina navedenih u čl. 4, OTU.

  3. Za sve vreme sudelovanja u programu ETARGET, učesnik je dužan poštovati uslove određene od stane ETARGET MEDIA, kako bi isti na stranicama učesnika osigurao pravilno davanje, prikazivanje, monitoring i generisanje reklame (kao što je to definisano u daljem tekstu).

4. Definicije i oblici reklame

Za svrhu OTU sledeći pojmovi pisani kurzivom imaju sledeći značaj:

    • "oglašivač ETARGET" znači treću osobu, reklame koje trebaju biti prikazivane u programu ETARGET na stranicama učesnika;

    • "reklama" značí poziv na internet stranicu oglašivača ETARGET, koji se nalazi u bazi podataka operatora programa, a koji sadrži hiperlink;

    • "hiperlink" je element u elektroničkom dokumentu koji sadrži internet, odnosno elektronsku adresu upućujući na to mesto u dokumentu ili na adresu sasvim drugačijeg dokumenta, koji može biti smešten bilo gde u elektronskom dokumentu. Može se raditi o podvučenom ili na drugi način istaknutom tekstu, slici, videu ili grafičkom znaku, na koji se može kliknuti;

    • "klik", radnja kojim se izaziva preusmeravanje internet pretraživača na internet adresu sadržanu u hiperlinku (npr. kliknuti tipkom miša na reklamu ili njenu oznaku i pritisnuti enter na tastaturi);

    • "jedinstveni klik" je prvi klik posetioca stranice učesnika na hiperlink sadržan u generisanoj reklami prikazanoj na stranici učesnika,

    • "važeći klik" je takav jedinstveni klik, pri kojem će ETARGET priznati da nisu oštećena nikakva pravila korišćenja. ETARGET sebi zadržava pravo odrediti naknadno da li je klik važeći ili ne, ukoliko za to dodatno dobije dopunske informacije.

  1. važeći prikaz” je takav jedinstveni prikaz reklamnog elementa na stranici učesnika, pri kojem će ETARGET priznati da nisu oštećena nikakva pravila korištenja

  2. Smeštanje i implementacija prikazivanja reklame na stranici učesnika je pravo učesnika. Međutim, učesnik je dužan prikazivati vlastitu reklamu ETARGET MEDIA ili operatora programa na način koji traži ETARGET MEDIA. Učesnik je dužan poštovati redosled reklame u kojem su iste isporučene sa stanice ETARGET, i nije ovlašćen da na bilo koji način menja, filtrira, ispravlja, pokriva ili modifikuje sadržaj te reklame.

5. Korisnički račun, naknada i uslovi plaćanja

  1. Nakon potvrđivanja registracije, ETARGET MEDIA će učesniku osigurati stvaranje virtualnog računa u ETARGET, na kojem će biti evidentirani brojevi važećih jedinstvenih klikova, kao i brojevi jedinstvenih prikaza reklame na svakoj stranici učesnika (u daljnjem tekstu "račun").

  2. Po završetku svakog kalendarskog meseca trajanja ugovora, učesnik će od ETARGET MEDIA (direktno ili posredstvom operatora programa) dobiti pregled važećih jedinstvenih klikova, kao i pregled jedinstvenih prikaza reklamnih elemenata registrovanih tokom gornjeg razdoblja na stranicama učesnika, i to elektronski, na adresu elektronske pošte učesnika.

  3. Učesnik će od ETARGET MEDIA dobiti uplatu odgovarajuću broju važećih jedinstvenih klikova kod tekstualne reklame na stranicama učesnika tokom pripadajućeg obračunskog perioda, kao i naplatu odgovarajuću broju važećih jedinstvenih prikaza na banerskoj i video reklami, (u daljem tekstu "naknada")

  4. ETARGET MEDIA i učesnik se mogu u pisanom obliku (uključujući elektroničke pošte) dogovoriti o drugačijoj visini naknade u odnosu na onu koja je određena u OTU.

  5. Ako se ugovorne strane ne dogovore u pisanom obliku (uključujući posredstvom elektronske pošte) drugačije, ETARGET MEDIA će učesniku isplatiti naknadu u roku od 30 dana po završetku svakog kalendarskog meseca u kojem je nastalo pravo na isplatu naknade u minimalnom iznosu od 10.000 dinara. Ako učesniku u razdoblju od jednog kalendarskog meseca ne nastane pravo na isplatu naknade u minimalnom iznosu od 10.000 dinara, ta naknada za pripadajući kalendarski mesec će biti prenesena u sledeći period i ETARGET MEDIA će izvršiti njenu isplatu prema gornjim uslovima plaćanja kada iznos naknade učesnika pređe 10.000 din. Iznos naknade niži od 10.000 din. u trenutnu završetka ugovora neće biti dodeljen.

  6. ETARGET MEDIA učesniku neće isplaćivati nikakve uplate za nevažeće jedinstvene klikove ili prikaze, kojima se smatraju, naročito, klikovi koji proizlaze sa nevažećih reklama stvorenih od strane bilo koje osobe, robota, automatizovanog programa ili sličnog uređaja, uključujući sve pojedinačne klikove koje dolaze sa IP adresa ili računara upravljanim od strane učesnika. ETARGET MEDIA ima isključivo pravo odrediti (direktno ili posredstvom operatora programa), koje pojedinačne klikove i pojedinačne prikaze smatra nevažećim, i takvo određivanje dve strane smatraju konačnim i obavezujućim.

  7. Ako oglašivač čije se reklame prikazuju na bilo kojoj stranici učesnika ne plati društvu ETARGET uslugu, imamo pravo zadržati isplatu naknade sve do vremena plaćanja uplate od strane oglašivača.

  8. Sve uplate će učesniku biti plaćene doznakom, na račun učesnika ETARGET MEDIA upisanim u registracijskom formularu.

  9. ETARGET MEDIA sebi zadržava pravo plaćanja u korist učesnika prema ovom ugovoru, zadržati ili ponovo obračunati u korist računa učesnika (uključujući izvršenje jednostranog zaračunavanja), ako se naknadno utvrdi da su prikazi ili pojedinačni klikovi nevažeći ili je pravo na uplatu prema ovom ugovoru učesniku nastalo usled njegove povrede ugovora ili nekog drugog neovlašćenog ili nedopuštenog postupanja.

  10. U slučaju sumnje na postojanje nevažećih klikova ili prikaza, ETARGET MEDIA zadržava pravo na proveru i analizu svih prikaza i klikova operatora, koja može trajati i do dva meseca. Tokom tog vremena je operator dužan držati na stanici reklamu u nepromenjenom obliku, bez odlaganja odgovarati na postavljena pitanja i korektno sarađivati. U tom razdoblju će, isto tako, biti obustavljeno isplaćivanje naknade. Po završetku provere, ukoliko su utvrđene neke povrede OTU, ETARGET MEDIA može bez navođenja razloga ukinuti račun ili smanjiti naknadu operateru. U suprotnom slučaju će naknada biti isplaćena u najranijem mogućem roku, dakle u roku od 60 dana nakon završetka provere. ETARGET zadržava pravo završiti sAradnju i ne isplatiti naknadu iz razloga ako je stranica dugoročno neaktivna, eventualno ako se na njoj ne vidi aktivnost za poslednji kalendarski mesec.

  11. U slučaju da učesnik ne obezbedi ETARGET-u prostor za oglašavanje u iznosu od najmanje 1 EUR tokom 12 uzastopnih meseci koji prethode obračunskom mesecu, vrednost neisplaćene naknade će biti otkazana i Učesnik se slaže da njegovo pravo na takvu naknadu trajno ističe.

6. Obaveze ugovornih strana

  1. Sve prigovore u odnosu na funkcionisanje programa ETARGET ili prikazivanja reklame učesnik je dužan uputiti direktno ETARGET MEDIA (eventualno, uz njegovu suglasnost, operateru programa), a ne oglašivaču ETARGET.

  2. Učesnik snosi odgovornost za stranice učesnika, uključujući njihov sadržaj i objavljene materijale, održavanje, upravljanje, implementaciju, kao i upravljanje tehničkim parametrima za komunikaciju sa stranicom ETARGET i sudelovanje u programu. ETARGET MEDIA sebi zadržava pravo bilo kad proveriti svaku delatnost, koja bi mogla povrediti ovaj ugovor (naročito ako se radi o prikazivanju reklame i generisanju jedinstvenih klikova).

  3. Ugovorne strane su se dogovorile, a učesnik je izričito saglasan s time, da je obaveza ETARGET MEDIA predati reklamu oglašivača ETARGET, odnosno osigurati prikazivanje bitnih reklama na stranici učesnika ograničeno na obavezu ETARGET MEDIA, primereno se zalagati u meri koja se od iste može razumno tražiti, kako bi reklame bile učesniku isporučene. ETARGET MEDIA nije obvezan da ih pruža u svim okolnostima, isti je ovlašćen menjati način, opseg ili uslove isporuke ili prikazivanja reklame, uključujući njihov završetak, ograničenje pristupa istim, i to, naročito, iz tehničkih razloga, kao i bez navođenja razloga. Učesnik uzima na znanje i saglasan je s time, da je operater programa ETARGET ovlašćen bilo kad završiti poslovanje programa ETARGET (u potpunosti ili delomično), menjati uslove njegovog poslovanja, i to, naročito iz tehničkih razloga, kao i bez navođenja razloga. U tom slučaju će se ETARGET MEDIA zalagati u razumnoj meri za to da učesnik bude u maksimalnoj meri, i ako je to moguće, unapred obavešten o izmeni (koja predstavlja sužavanje opsega programa ETARGET ili neko drugo njegovo ograničenje) ili njegov završetak, ako će to u tim okolnostima biti moguće. Ako nije izričito određeno drugačije, promena načina, opsega ili uslova programa ETARGET ne zasniva pravo učesnika na davanje bilo kakvog ispunjenja od strane ETARGET MEDIA ili operatora programa. O takvoj izmeni će ETARGET MEDIA učesnika obavestiti elektronskom poštom, s time, što će pripadajuće obaveštenje o izmeni ili završetku programa (uključujući podatke o njenom stupanju na snagu, do koje može doći najranije na dan njenog objavljivanja na stranici) smestiti na njegovim Internet stranicama ili na internet stranici ETARGET. Ako učesnik nije saglasan s navedenom izmenom uslova poslovanja programa ETARGET, isti je dužan o svojoj nesaglasnosti, u pisanom obliku, obavestiti ETARGET MEDIA u roku od 5 (pet) dana nakon dana njenog objavljivanja. Uredno primenjena nesaglasnost zasniva pravo strana na neposredni raskid svih ugovornih dokumenata. Ako učesnik u gornjem roku ETARGET MEDIA ne obavesti o svojoj nesaglasnosti u pisanom obliku, smatra se da je tu izmenu prihvatio i da ista postaje za učesnika obavezna najkasnije 5. (petog) dana nakon objavljivanja iste.

  4. Poverljivost podataka: Učesnik je dužan čuvati kao tajnu poverljive podatke društva ETARGET MEDIA, kao i o svim ostalim kompanijama koje spadaju u istu trgovačku grupu ETARGET (u daljnjem tekstu "kompanije u grupi"), ako nije lišen te obaveze temeljem prethodne pisane saglasnosti ETARGET MEDIA. U "povaerljive podatke" za svrhu OTU i ugovora, pored ostalog, spadaju: (a) kompletni software, tehnologije, programski kod, tehnički uslovi, materijali, propisi i dokumentacija, koji se odnose na program ETARGET; (b) mera jedinstvenih klikova, vrednosti CPM, kao i druge statistike, koje se odnose na uspešnost stranice ETARGET ili stranice učesnika u programu ETARGET, a koje su učesniku date u vezi s ovim ugovorom; a (c) svi ostali podaci, označeni od strane kompanije ETARGET MEDIA ili neke kompanije u grupi kao "poverljivi" ili s jednakom oznakom. Poverljivi podaci ne obuhvataju podatke koji su postali javno poznati na drugačiji način neko povredom ugovora od strane ili ETARGET MEDIA, odnosno kompanije u grupi, niti podaci, koji (i) su utvrđeni nezavisno bez pristupa poverljivim podacima, o čemu postoji pisana isprava;(ii) koji su dobijeni na zakonski način od treće osobe; ili (iii) koje je potrebno objaviti, jer tako traži zakon ili neko državno telo.

  5. U slučaju stavljanja reklame ETARGET na stranice koje nisu javno pristupačne (na primer za registraciju), operater je dužan ETARGET-u poslati podatke za pristup tim stranicama. U suprotnom slučaju ETARGET MEDIA nije dužan platiti za na taj način dobijenu naknadu.

  6. U slučaju stavljanja reklame ETARGET MEDIA na drugi, nestandardni način na internet stranice, operater je dužan ETARGET MEDIA obavestiti o toj implementaciji i uputiti mu uputstvo za način provere.

  7. Reklame ETARGET moraju biti uredno označene kao reklama, kako ne bi došlo do zbunjivanja korisnika. Korisnici koji su kliknuli na reklamu moraju biti svesni činjenice da se radi o reklami. U suprotnom slučaju se svi takvi klikovi smatraju sumnjivim.

  8. Operater ne sme podsticati treće osobe za kliktanje ručno, niti automatski, bez realnog interesa za sadržaj stranice promovisane u reklami, niti interesa za preusmeravanje na stranicu oglašivača (putem teksta, nepogodnom postavkom reklama, i sl.). Takvo ponašanje će ETARGET smatrati smišljenom prevarom koja se može klasifikovati kao kazneno delo.

  9. U slučaju povrede tih uslova sebi zadržavamo pravo na ograničenje ili ukidanje Vašeg računa bez prava na isplatu preostale naknade.

7. Lozinka i sigurnost
Pristup uslugama i njihovo korišćenje je moguće samo posredstvom kombinacije korisničkog imena i lozinke koje će učesnik odrediti prilikom registracije. Učesnik je dužan čuvati kao tajnu svoje vlastito korisničko ime i lozinku, pre svega sprečiti pristup trećim osobama i na taj način ne dopustiti nikakvo neopravdano sudelovanje u programu. U daljem, učesnik je dužan odmah obavestiti ETARGET MEDIA na mejl adresi media@etarget.rs o svakoj povredi sigurnosti svog korisničkog imena i lozinke (naročito, uključujući njihovo neovlašćeno korišćenje, zloupotrebu ili opasnost zloupotrebe).

8. Pravila poslovanja

  1. Sigurnost. Saglasnost s pravnim propisima. Učesnik je obavezan i saglasan s time da:

    1. je odgovoran za radnje svakoga ko će koristiti njegovo korisničko ime ili lozinku za pristup programu;

    2. će poštovati sve pripadajuće pravne propise i uredbe svake bitne jurisdikcije, naročito odredbe zakona o zaštiti ličnih podataka, zakona o regulaciji reklame, zakona u nekim uslugama informacionog društva, autorskog zakona, kao i zakona o trgovačkim markama koji su na snazi u Republici Srbiji;

    3. neće navoditi neistinite, nepotpune ili zbunjujuće podatke, naročito se neće predstavljati da je druga fizička ili pravna osoba, niti to neistinito o sebi tvrditi, ili bilo kako drugačije neistinito opisivati svoju vezu s bilo kojom fizičkom ili pravnom osobom; u slučaju sumnje o karakteru određenog podatka, informacije ili druge objave, odlučujuća je ocena ETARGET MEDIA;

    4. neće koristiti program za svrhe koje su nezakonite, nemoralne ili u suprotnosti s načelima poslovnih odnosa ili dobrim vladanjem.

  2. Sadržaj. Učesnik uzima na znanje, obavezan je i saglasan s time, da:

    1. Na svojim stranicama neće objavljivati, promovisati, niti posredstvom usluga prenositi bilo kakav nezakonski, uznemiravajući, uvredljivi, preteći, štetni, vulgarni, sramotni materijal, niti mržljive (prema nekoj rasi, etnicitetu i dr.) informacije ili druge pozive ili podatke, koji podupiru ponašanje koje vodi do kaznenog dela, napetosti između građana, te na bilo koji način predstavljaju povredu nadležnog pravnog poretka, u slučaju sumnje o karakteru pripadajućeg podatka, informacije ili drugog poziva, odlučujuća je ocena ETARGET MEDIA;

    2. ETARGET MEDIA ne odobrava sadržaj reklame ili drugu komunikaciju, objavljivanje ili podatke oglašivača ETARGET, niti korisnika, a ne preuzima nikakvu odgovornost (uključujući kazneno-pravnu odgovornost) za bilo koji takav podatak, komunikaciju ili objavljivanje u suprotnosti s OTU ili zakonskim propisima, niti za delo kojem je doprinelo korišćenje stranice;

    3. u slučaju povrede bilo koje odredbe gornjih pravila, isti je izložen opasnosti od kaznenog gonjenja.

  3. Integritet sistema. Učesnik je obavezan i saglasan s time da:

    1. U vezi sa svojim sudelovanjem na stranicama neće ni na koji način koristiti, niti distribuirati datoteke koji sadrže viruse, oštećene datoteke, niti bilo kakav slični softver ili programe koji bi mogli oštetiti delatnost stranice ETARGET ili bilo koje treće osobe;

    2. neće intervenisati, niti narušavati mreže povezane s programom ETARGET;

    3. neće koristiti druge uređaje, softvere, programe, niti će uz pomoć drugih sredstava, pokušati intervenisati i narušavati uredno poslovanje stranice ETARGET, usluge i/ili bilo kakve transakcije, koje ova stranica nudi;

    4. neće učiniti ništa što bi prouzrokovalo neobrazloženo ili neprimereno veliko opterećenje sistema operatera programa.

  4. Učesnik je obavezan u saglasan s time, da:

    1. pri korišćenju usluga će koristiti samo sredstva tehničkog pristupa i kretanja na stranici i u sistemu ETARGET koje će mu pružiti ETARGET MEDIA ili kompanija ovlašćena od strane ETARGET MEDIA;

    2. neće koristiti nikakva automatizovana sredstva (npr. agente, robote, skripte ili spiders-e), i to ni iz kakvog razloga.

9. Nepostojanje garancija, nepostojanje jemstva, nadoknada štete

  1. Nepostojanje garancija. ETARGET MEDIA ne garantuje nikakve minimalne brojeve pojedinačnih klikova ili prikaza reklame, eventualno konkretnu visinu iznosa, koji može učesnik dobiti temeljem ovog ugovora.

  2. Nepostojanje jemstva. ETARGET MEDIA ne daje nikakvo jemstvo, izričito niti izvedeno, naročito ne u vezi s reklamom oglašivača ETARGET i izričito odbija preuzeti na sebe bilo kakvu odgovornost za sadržaj reklame u opsegu, u kojem ne potiče od ETARGET MEDIA ili od operatera programa.

  3. Nadoknada štete. ETARGET MEDIA ne odgovora učesniku, niti bilo kakvoj trećoj osobi za štetu prouzrokovanu sudelovanjem u programu (uključujući korišćenja bilo kojeg dela (uključujući nematerijalnog) sistema ETARGET), niti usled nesposobnosti ili nemogućnosti sudelovati u programu, niti usled neovlašćenog pristupa programu, i to bez obzira na činjenicu da li je ETARGET MEDIA upozoren na mogućnost nastanka takve štete ili ne. Bez toga da time bude dotaknuta odredba prethodne rečenice će biti izričito navedeno da je iz nadoknade štete isključena svaka nadoknada štete u meri koja premašuje nadoknadu stvarne i neposredne direktne štete, nadoknada neostvarene dobiti, povećanih troškova, kao i bilo kakve druge indirektne ili naknadne štete.

10. Lični podaci

  1. U vezi sa sklapanjem ugovora s ETARGET MEDIA, odnosno davanjem saglasnosti za obradu ličnih podataka potpisivanjem registracijskog formulara na stranici ETARGET tzv. dvostrukim klikom, a prema važećem zakonodavstvu, učesnik daje ETARGET MEDIA saglasnost za to da u skladu sa zakonom o zaštiti ličnih podataka, isti prikuplja i obrađuje, ručno i automatizovano njegove lične podatke u opsegu u kojem su isti navedeni u ovom ugovoru i s njim vezanim dokumentima, zaključenim između učesnika i ETARGET MEDIA, uključujući njegovu adresu elektronske pošte i broj mobilnog telefona (u daljnjem tekstu: "lični podaci") u svrhu sprovođenja ovog ugovora, odnosno ovih ugovora, kao i za evidencijske, nadzorne i marketinške svrhe u okviru poslovanja ETARGET MEDIA, i njegovu adresu elektronske pošte i broj mobilnog telefona i u svrhu slanja trgovačkih obaveštenja ETARGET MEDIA, i to na vreme od 10 godina od dana završetka bilo kog u nizu poslednjeg ugovornog odnosa sa učesnikom.

  2. Učesnik ujedno daje svoju saglasnost s time da ETARGET MEDIA može obraditi i objaviti njegovo ime i prezime, odnosno njegovu kompaniju u vezi sa svojom kompanijom na marketinškim dokumentima ETARGET MEDIA, dakle da objavi činjenicu da je učesnik njegov poslovni partner.

  3. Učesnik ujedno daje svoju saglasnost s time, da će u opsegu navedenih uslova svi njegovi lični podaci biti obrađivani i posredstvom trećih osoba ovlašćenih od strane ETARGET MEDIA (rukovodioca), i to posredstvom reklamnih agencija koje za ETARGET MEDIA daju usluge direkt mejlinga, kao i kol centara u svrhu marketinškog istraživanja i da će pristup istima biti omogućen i da će biti predati osobama koje spadaju u istu poduzetničku grupu kao i ETARGET MEDIA (ta osoba je, pre svega, operater sistema, dakle, oni su navedeni kao osobe povezane u javno pristupnim dokumentima ETARGET MEDIA (naročito u Zbirci isprava nadležnog trgovinskog registra).

  4. Davanje ličnih podataka je dobrovoljno. Učesnik ima pravo opozvati svoju saglasnost u pisanom obliku i uputiti je na adresu sedišta ETARGET MEDIA i takođe, ima prava, tj. naročito pravo pristupa ličnim podacima, koji se na njega odnose, pravo iste ispravljati, blokirati ili tražiti njihovu likvidaciju, kao i pravo na izvinjenje, novčanu satisfakciju ili novčanu nadoknadu, ako je usled postupanja od strane ETARGET MEDIA povređeno njegovo pravo na ljudsko dostojanstvo, ličnu čast, dobro ime ili pravo na zaštitu njegovog imena. Opozivanje saglasnosti stupa na snagu u trenutku njegove dostave ETARGET MEDIA. U tom slučaju, ETARGET MEDIA je i dalje, u skladu s važećim zakonodavstvom ovlašćen obavljati obradu ličnih podataka u potrebnoj meri za evidenciju njegovih potraživanja prema učesniku, sve dok ista ne budu u potpunosti otplaćena.

11. Prestanak ugovornog odnosa
Ako u ugovoru nije izričito drugačije navedeno, ugovor se zaključuje na neodređeno vreme.

  1. Završetak od strane učesnika. Učesnik je ovlašćen raskinuti ovaj ugovor bilo kad bez navođenja razloga s trenutnim dejstvom od dana prijema pisanog obaveštenja, eventualno elektronskog obaveštenja na adresu sedišta ETARGET MEDIA.

  2. Završetak od strane ETARGET MEDIA. ETARGET MEDIA je ovlašćen završiti ovaj ugovor s trenutnim dejstvom od dana dostave pisanog obaveštenja, eventualno elektronskog obaveštenja učesniku u bilo koje vreme, u sledećim slučajevima:

    1. bez navođenja razloga;

    2. ako je učesnik (1) povredio ugovor, a ta povreda se po mišljenju ETARGET MEDIA ne može ispraviti, odnosno ta povreda nije ispravljena u roku od 5 dana nakon njenog nastanka; (2) svesno je naveo ili ostavio u ugovoru ili na drugi način saopštio ETARGET MEDIA neistinite ili zbunjujuće podatke; (3) u stečaju ili mu preti stečaj ili je protiv njega pokrenut izvršni, stečajni, kompenzacijski ili drug postupak koji se odnosi na učesnika ili njegovu imovinu; (4) isti je opozvao svoju saglasnost s obradom ličnih podataka u skladu sa tačkom 11 d) OTU; ili (5) izrazio svoju nesaglasnost s izmenom OTU.

  3. Plaćanja po završetku ugovora. Eventualna plaćanja, na koja je učesniku nastalo pravo na dan završetka ugovora će učesniku biti isplaćena u skladu sa uslovima plaćanja navedenim u tački 5. OTU.

  4. Zajedničke odredbe. U slučaju završetka ugovora učesnik nije ovlašćen dalje sudelovati u programu, njegov pristup programu je odmah ukinut. Dalje, ETARGET MEDIA je ovlašćen izbrisati sve datoteke na računu učesnika i blokirati dalji pristup tim datotekama. Ugovorne strane su se dogovorile i učesnik je saglasan s time da ETARGET MEDIA ne odgovara učesniku, niti bilo kojoj trećoj strani za prestanak njegovog sudelovanja u programu i da isti nije dužan s tim u svezi obaviti bilo kakvu uplatu u korist učesnika ili bilo koje treće osobe. Raskid ugovora nema uticaj na trajanje prava i obaveza ugovornih strana, nastalih pre raskida ugovora.

12. Izmene ugovora
Ugovor se može menjati isključivo u pisanom obliku, u obliku dodataka ugovoru koje uredno supotpisuju ugovorne strane. Time nije dotaknuto pravo ETARGET MEDIA VOP (uključujući pravila) bilo kad ih promeniti. ETARGET MEDIA će novi tekst OTU uneti na stranicu ETARGET (www.etarget.rs) ili na drugu, unapred najavljenu internet stranicu; temeljem pisanog zahteva učesnika istom će poslati poštom i novi tekst OTU . Novi tekst OTU mora sadržati datum njihovog unosa na pripadajuće internet stranice. Ako učesnik nije saglasan s izmenom OTU, isti je dužan tu svoju nesaglasnost u pisanom obliku saopštiti ETARGET MEDIA u roku od 5 (pet) dana nakon dana njihovog objavljivanja. Uredno primenjena nesaglasnost temelji pravo ETARGET MEDIA i učesnika na neposredno odustajanje od svih ugovornih dokumenata. Ako učesnik u gore navedenom periodu ne obavesti ETARGET MEDIA u pisanom obliku o svojoj nesaglasnosti, smatra se da je isti tu izmjenu prihvatio i da je ista obavezna za učesnika najkasnije 5. (petog) dana nakon objavljivanja novih OTU.

13. Obaveštenje i dostava
Svaka ugovorna strana izveštava o predmetnim činjenicama, koja se odnose na uzajamni ugovorni odnos, drugu stranu na adresi elektronske pošte (u slučaju obaveštenja učesniku na njegovu adresu elektronske pošte saopštenu ETARGET MEDIA kao deo registracijskih podataka, u slučaju obaveštenja ETARGET MEDIA na adresu elektronske pošte media@etarget.rs eventualno na drugu adresu elektronske pošte, saopštenu učesniku u skladu s ugovorom), ako ugovor ne određuje da je dovoljno obaveštenje posredstvom njenog objavljivanja na stranici ETARGET, eventualno na drugoj internet stranici, određenoj u skladu s ugovorom, ili ako se traži obaveštenje posredstvom pošte ili preporučene pošte. Obaveštavanje elektronskom poštom se smatra dostavljenim 48 sati nakon slanja elektronske pošte, ako pošiljaocu nije odmah saopšteno da elektronska pošta nije dostavljena. Svaka pošiljka, upućena učesniku poštom, smatra se dostavljenom u trenutku (i) kada je učesnik primio pošiljku, ili (ii) kada se pošiljka, upućena ETARGET MEDIA na poslednju poznatu adresu učesnika, vrati kao nedostavljena, ili (iii) u ostalim slučajevima po isteku deset (10) dana od dana slanja pošiljke, i to i u slučaju ako učesnik za slanje pošiljke nije saznao.

14. Završne odredbe

  1. Delimična nevažnost. Ako neka odredba (koja obuhvata bilo koji članak, stav, pojedinu rečenicu ili pojedinu reč) ugovora postane ili će biti označena kao nevažeća ili neprimenjiva, to neće imati uticaj (u maksimalnom opsegu dopuštenom pripadajućim pravnim propisima) na važnost i primenjivost ostalih odredbi ugovora. U tom slučaju se ugovorne strane obavezuju zameniti tu nevažeću ili neprimenjivu odredbu za važeću i primenjivu odredbu, koja će imati u maksimalnoj mogućoj meri isti i zakonom dopušten značaj i ekonomsku svrhu zamenjene odredbe.

  2. Merodavno pravo i nadležnost suda. Ovaj Ugovor i njegovo tumačenje upravljaju se pravnim poretkom Republike Srbije, naročito pripadajućim odredbama Trgovačkog zakonika. Svi sporovi, koji će nastati iz ovog ugovora ili u svezi s njim će biti rešavani isključivo od strane nadležnih srpskih sudova.

  3. Potpuni dogovor. Ovaj ugovor (uključujući OTU, pravila i njihove izmene) sadrži potpuni dogovor između ugovornih strana koji se odnosi na njegov predmet, a koji zamenjuje sve prethodne dogovore i utanačenja između ugovornih strana, koje se odnose na njegov predmet. Učesnik potpisivanjem ugovora s ETARGET MEDIA potvrđuje, da je dosledno upoznat s OTU, razume njegov sadržaj i da je s njima saglasan bez ikakvog ograđivanja.

  4. Prenos. Učesnik nije ovlašćen bez prethodne pisane saglasnosti ETARGET MEDIA u celini niti delimično prenositi svoja prava ili obaveze iz ovog ugovora. ETARGET MEDIA je ovlašćen u celini ili delimično prenositi svoja potraživanja prema učesniku ili prenositi svoje obaveze prema učesniku iz ovog ugovora, s čime je učesnik izričito saglasan.

  5. Odnos ugovora, OTU i pravila. Ukoliko ugovor, OTU ili pravila sadrže različite odredbe, prednost imaju odredbe u ugovoru, dalje u pravilima, zatim u OTU, i to tačno u navedenom redosledu.

  6. Datum objavljivanja OTU na stranici ETARGET MEDIA 1.1.2021. god.