KLIJENTSKI SERVIS+381 113 288 952

Kreiranje reklamnih kampanja u sistemu ETARGET

Kreiranje reklamnih oglasa u sistemu ETARGET je jednostavno i brzo, a kroz kompletna podešavanja će vas voditi naš sistem. Promenila vam se ponuda ili je potrebno da se obratite većem broj ljudi? Tekst oglasa i ključne reči možete menjati u svakom trenutku, čak i u toku vaše kampanje.

Registrujte se

Ako ste se već registrovali ulogujte se ovde.

 


Kreiranje PPC reklamnih oglasa

 

1. Napišite oglas i dodajte sliku

Reklamni oglas koji kreirate će se prikazivati potencijalnim klijentima, dakle, bitno je da privučete njihovu pažnju, bilo interesantnim tekstom ili kvalitetnom ilustracijom.

Vytvorenie odkazu ppc etarget

Savet: Oglasi sa slikama privlače mnogo više ljudi koji, kada kliknu na njih, tako stižu na vaš web sajt.

 

2. Izaberite ključne reči

Ključne reči vezane za proizvod opisuju vaš proizvod ili uslugu, a potrošačke ključne reči vaše klijente. Što ih bolje definišete, imaćete bolji rezultat kampanje.

Klucove slova etarget

 

3. Podesite cenu

Maksimalnu cenu za jedan klik, tj. posetioca koji će doći na vaš web sajt, birate sami. Što veću cenu stavite, to će se oglas češće prikazivati.

Ceny slov

Tip: Vyberte si kľúčové slová, ktoré sú pre vás najdôležitejšie. Na tieto slová nastavte vyššiu cenu, ako na ostatné.

 

4. Vaša reklama je spremna

Da biste aktivirali vašu kampanju, morate da uplatite kredit. Minimalna prva uplata je 5.000 dinara bez PDV-a, a svaka sledeća minimalno 2.500 dinara.

Od vašeg kredita će vam se za vreme trajanja kampanja oduzimati samo iznosi realizovanih klikova, prema ceni koju ste prethodno definisali, dok je prikazivanje reklame besplatno.

Sami odlučujete koliko želite da investirate u Etarget reklamu, a uplatu kredita možete realizovati bankarskim prenosom ili uplatom na račun u pošti ili banci.

 


Kreiranje RTB reklamne kampanje

1. Odredite naziv kampanje i osnovna podešavanja

Kreirajte naziv kampanje koji ćete lako prepoznati, kako biste kasnije, nakon što je aktivirate, imali pregledan spisak kampanja.

nazov kampane RTB

 

2. Dodajte banere u sistem

Banere je moguće dodati u RTB mrežu samo u određenim dimenzijama: 300x250, 468x60, 728x90, 120x600 i 160x600 piksela.

Savet: Ako ne znate sami da napravite baner, preporučujemo da potražite dizajnera.

vyber banneru RTB

 

3. Podesite ciljanje

U RTB kampanjama imate mogućnost da odaberete između nekoliko načina ciljanja na korisnike:

cielenie RTB

Ciljanje na sve kategorije:

Na stranice koje imaju više od 50 hiljada posetilaca, preko kojih se možete obratiti korisnicima iz države koju sami odaberete.

Retageting:

Na baze korisnika koje kreirate sami.

ETARGET baze korisnika:

Na ljude koji su u prošlosti reagovali na reklamu koja je svrstana u određenu kategoriju

Baze korisnika prema interesovanju:

Na bazu korisnika koja najbolje odgovara interesovanjima, navikama ili potrebama vašeg potencijalnog klijenta.

Prema sajtovima:

Na stranice koje sami odaberete.

 

GEOTARGETING:

cielenie geotargeting v RTB

 

4. Podesite cenu za prikazivanje

Možete podesiti pojedinačnu cenu za 1000 prikazivanja (CPM). Što je ta cena veća, veća je i mogućnost prikazivanja na traženim sajtovima putem pobeda u aukcijama.

rozpocet v RTB

 

5. Aktiviranje RTB reklame

Nakon što napravite ove osnovne korake i podešavanja, vaša kampanja je spremna. Aktiviranje kampanje je moguće odmah nakon što dopunite kredit. Minimalna prva uplata je 5.000 dinara (bez PDV-a), a svaka sledeća najmanje 2.500 dinara.

Sami odlučujete koliko želite da investirate u Etarget reklamu, a uplatu možete realizovati bankarskim prenosom ili uplatom na račun u pošti ili banci.

Šta je Etarget?

Etarget je reklama na internetu. Njena prednost je prikazivanje oglasa besplatno, nekoliko dinara ćete platiti tek za klik - što znači za posetioca kojeg ćemo dovesti na vaš sajt. RTB (Real Time Bidding) je fleksibilna display reklama u realnom vremenu po najnižoj mogućoj ceni.

U Srbiji koristi površine na više od 400 sajtova.    © 2007 - 2015 ETARGET d.o.o.
Kontakt

+381 113 288 952