KLIJENTSKI SERVIS+381 113 288 952

Retargeting ili remarketing je reklamna tehnika koja se koristi na internetu, na osnovu koje prikazujemo reklamu na internetu samo posetiocima Vašeg sajta. Reklama je prikazana na sajtovima koji čine reklamni sistem Etarget.

Svrha korišćenja usluge Retargeting je podsetiti potencijalne mušterije na nedovršenu kupovinu.

 
Posetilac ulazi na sajt, a Etarget upisuje njegov cookie.
 
Posetilac odlazi sa sajta bez kupovine.
 
Posetiocu se na različitim sajtovima prikazuje reklama o sajtu koji je posetio.
   Posetilac se vraća na   sajt i završava kupovinu.
 

ZAŠTO KORISTITI RETARGETING?

UČINAK SA BRZIM EFEKTOM (POGODNO ZA E-SHOPOVE)

Retargeting se prvenstveno koristi za to da se reklama prikazuje posetiocu koji je posetio Vaš e-shop, pretražio mogućnosti kupovine, međutim napustio je sajt bez obavljene kupovine. Oslovljavanjem ovakvog posetioca dobijate visoku šansu da neko ko svoju kupovinu još nije završio, a interes postoji – svoju kupovinu završi baš u Vašem eshopu. Ovakvu reklamu možemo prikazivati nekoliko sati ili dana nakon što je posetilac napustio Vaš sajt.

Prednost ove kampanje je što je brza i jednostavno merljiva, uz povratnost uloženih stredstava.

PREDNOSTI RETARGETINGA OD ETARGETA

Retargeting donosi fantastične rezultate, međutim pogrešnim podešavanjem možete obeshrabriti potencijalne mušterije. Zato obratite pažnju na ove osnovne principe:
1
 

ŠIROK DOSEG

Za retargeting je važno da sistem za koji ste se odlučili ima najveći mogući broj stranica. Na ovaj način moći će da se prikaže potencijalnom kupcu bilo gde na internetu.

Zato Etarget pruža pristup sa displej formatom na preko 60 reklamnih mreža kao što su Etarget, Google, Internet Billboard, Rubicon, Smart Adserver i sl. Veliki broj mreža znači veći doseg.
2
 

JEDNOSTAVNO UPRAVLJANJE KAMPANJOM

Sledeći, vrlo važan uslov efikasnog korišćenja retargetinga je jednostavan sistem za podešavanje baze korisnika i reklamnih kampanja.
3
 

IZRADA REKLAMNIH BANERA

Čest problem za oglašivače predstavlja potreba menjanja sadržaja reklamnih banera kod korišćenja retargetinga. Iz tog razloga Etarget svojim korisnicima pruža profesionalnu izradu reklamnih banera po povoljnim uslovima.
Kod retargetinga se koriste dve reklamne forme - tekstualna reklama i displej/baner reklama. Etarget pruža obe forme.
 
 
Ako neko ne kupi odmah - nije važno. Možda nije imao vremena ili želje. Retargeting će ga dovesti natrag da bi završio kupovinu.

PRAVLJENJE RETARGETINGA

 
 
Registruj se u Etarget ovde.
Podesite kod na Vaš sajt, tako da naš sistem može sve posetioce označiti kukijem. Na osnovu kukija možemo kasnije tog istog posetioca identifikovati i prikazati mu Vašu reklamu. Kod možete pronaći u Vašem Etarget nalogu.
Napravite reklamne banere. Tehničke specifikacije pogledajte ovde.
Odaberite budžet (min. 5 000 RSD), uplatite.
 
 
 

Isprobajte retargeting već danas

 


Šta je Etarget?

Etarget je reklama na internetu. Njena prednost je prikazivanje oglasa besplatno, nekoliko dinara ćete platiti tek za klik - što znači za posetioca kojeg ćemo dovesti na vaš sajt. RTB (Real Time Bidding) je fleksibilna display reklama u realnom vremenu po najnižoj mogućoj ceni.

U Srbiji koristi površine na više od 400 sajtova.    © 2007 - 2015 ETARGET d.o.o.
Kontakt

+381 113 288 952