![]() |
Posedujete e-shop? Preporučićemo Vam kako potpomoći prodajuKako pomoću Etarget reklame postići bliži kontakt sa kupcima i zadržati ih na duže vreme? U telefonskom istraživanju naši klijenti poručuju, kako podržati prodaju e-shopa internet reklamom Etarget. Pre svega treba imati u vidu, da iako Vaša kampanja funkcioniše dobro, prodaja neće uvek upeti iz prve. Naprotiv, kako kažu svetske studije, bez malo brendinga Vaše kupce će brzo odvući konkurencija, koju ljudi doživljavaju kao prijatelja a ne kao mašinu za prodaju. ![]() Napravite fotografije Vaših poslovnih prostora i zaposlenihPokažite kupcima, da poručuju proizvode od realnih ljudi a ne od web sajta. Postavite fotografije na svoj web sajt i pokažite ljudima fotografije na primer putem reklame Etarget. ![]() Poklonite prijateljima Vaših kupaca sitnicu besplatnoPonudite proizovd ili uslugu besplatno za prijatelje Vaših kupaca. Motivišite svoje potrošače da bi o svojim iskustvima rekli prijateljima i preporučili Vašu firmu. ![]() Steknite nove primaoce email vestiEmail vesti služe da bi ste sačuvali kontakt sa potencijalnim klijentom i u slučaju, ako kod Vas nije odmah kupio. Etarget je odličan alat za postizanje novih primaoca Vaših email vesti. Ako do sada niste imali email vesti uradite to odmah. ![]() Ponudite nešto besplatno- uzorak proizvoda - download demo verzije softvera - prvu posetu besplatno - konsultaciju besplatno - poklon ![]() Izaberite 3 najinteresantnija proizvoda i......i ne trudite se da ih prodate već o njima informišite. To je paradoks, ali često prodate više ako se ne trudite po svaku cenu prodati, nego umesto toga informišete. Pružite ljudima informacije o 3 najzanimljivija proizvoda zajedno sa primerom njihovog korišćenja ili prednostima. Ako u budućnosti budu imali potrebu za Vašim proizvodom, velika je verovatnoća da će se setiti upravo Vas. Opšte je poznato da ljudi daju prednost onome što već znaju, ili su o tome već čuli. Kako funkcioniše Etarget? Možete se pojaviti na 226 srpskih portala već po ceni od 1 din, za jedan klik |